torsdag 10 september 2009

EGOlogisk

Hittade en kul blogg idag som drivs av beteendevetaren och coachen Ulrika Gabriel. Hon har en fantastisk t-shirt med motivet:

"Jag är EGOlogisk" - helt rätt och väldigt fint!


Hon tipsar även sina läsare om Min Egobok enligt nedan:

"Det här är en underbar "fylla-i-bok". Vänner, familjemedlemmar, arbetskamrater och andra som känner dig får hjälpa till med att färdigställa boken.
Det handlar om att lyfta fram dina bästa egenskaper, din personlighet, bästa minnet ihop och mycket mera som ökar din "feel-good-känsla" radikalt.
En perfekt present att köpa till någon i din närhet eller till dig själv om du vill/behöver få en boost av självkänsla."

Tack för det Ulrika!

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentar och fina ord :-D! Och på köpet ledde du mig hit till er. Jätteroligt!
    Visst är den härlig T-shirten! Den går att beställa här: http://427933.spreadshirt.net/se/SE/Shop/Index/index/page/2.

    Vad gäller uttrycket EGOlogisk, så har du "historian" och betydelsen här:
    http://ulrikagabriel.blogspot.com/2008/11/dags-att-bli-egologisk.html

    Jättehärlig blogg ni har! Jag hoppas att ni tycker att det är ok att jag lägger upp en länk på min blogg. Ju fler vi är som kan bidra till att våra medmänniskor mår bättre, desto bättre.

    Ge dig själv en härlig torsdag!
    Hälsningar Ulrika

    SvaraRadera
  2. Tack för tips på länkar, jag ska kolla dem direkt.

    Du får mer än gärna lägga upp en länk på din blogg. Hoppas att det var ok att jag gjorde detsamma.

    På återhörande!

    //Cina

    SvaraRadera